エッセイ書きましたよ

エッセイ、書きましたよ。めちゃめちゃ大変でした。こっそりリスニングのテストもありました。

4日で説明して5日目に試験てさすがに厳しいのではないでしょうか。

そしてテストが終わったら週明けにはプレゼンテーションがあり、スライドづくりをしないとならず、週明けにはまた別のテストです。高校時代を思い出しますが、私ももう年ですのでまあまあ大変ですね。とりあえず頑張ります。

 

I wrote an essay in the writing class. I had a hard time. A listening test also took place in the same day. I had only 4 dayds since the explanation of what an essay is, until I wrote one and prepare for the test. It seemed too short. And now I have to prepare for a presentation and other tests. This tight schedule makes me remember my high school student times. However, I've got old and I am experiencing difficulty to get used to it.